هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

رییس هیات بسکتبال اصفهان از حضور قطعی یک تیم جدید از این شهر در لیگ برتر بسکتبال خبر داد که هدایتش را خودش بر عهده دارد.

 

 

محسن صادق‌زاده‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره وضعیت بسکتبال اصفهان و تیم جدید این شهر در لیگ برتر، اظهار کرد: پیش از بازی‌های آسیایی با آقای مشحون صحبت داشتم و او را از تمام شرایط اصفهان مطلع کردم. وضعیت ماهان که مشخص بود و ذوب آهن نیز قرار بود با تلاش‌های آذری و هیات مدیره باشگاه در لیگ حاضر باشد. آقای مشحون نیز تاکید داشت که حمایت از تیم‌ها تمام و کمال باشد.

 

رییس هیات بسکتبال اصفهان افزود: پیگیر مسائل و منتظر ورود ذوب آهن به لیگ بودیم که فهمیدیم بر اساس تصمیم گیری مسئولان باشگاه، این تیم در بسکتبال حاضر نخواهد شد. این موضوع تمام شد و با توجه به تاکید فدراسیون بر حمایت از بسکتبال استان، یکی از دوستان کمک بزرگی کردند و اسپانسری حاضر شد تا وارد سرمایه‌گذاری شود. این اسپانسر چون قصد داشت در فوتبال سرمایه‌گذاری کند با ذوب آهن وارد مذاکره شدیم و آقای آذری قبول کرد که این اسپانسر از تیم فوتبال ذوب آهن حمایت کند و با همین حمایت تیم بسکتبال هم در لیگ حاضر شود که با مشکلات حق پخش در فوتبال این موضوع به سرانجام نرسید.

 

صادق‌زاده‌ ادامه داد: آقای سلیمانی با من تماس گرفت و اعلام کرد که اصفهان می‌تواند یک تیم در لیگ داشته باشد و فدراسیون هم از آن حمایت می‌کند. در این چند روز تلاش کردیم تا تمام نیروها را شناسایی کنیم و بالاخره همه چیز نهایی شد و به امید خدا شنبه جلسه‌ای با اسپانسر خواهیم داشت و به طور رسمی تیم را معرفی می‌کنیم. حضور تیمی از اصفهان در لیگ برتر بسکتبال قطعی است و نام تیم و اسپانسر شنبه معرفی می‌شوند.

arash khamooshi (2 of 14)-8.jpg

 

سرمربی تیم بسکتبال ماهان که از فصل آینده در لیگ برتر حضور ندارد، بیان کرد: تمام تلاش ما این بود که اصفهان با قدرت در لیگ برتر بماند و بازیکنان این شهر حفظ شوند، اما حالا خیلی از بازیکنان به تیم‌های دیگر رفته‌اند. با این حال تمام بازیکنان بومی و بازیکنانی که می‌توانند در تیم باشند را شناسایی ‌کرده‌ایم و شنبه همه چیز را مشخص خواهیم کرد. من به عنوان سرمربی تیم فعالیت می‌کنم و هدف نیز این است که به گونه‌ای گام برداریم که شرایط برای اسپانسر مهیا و برای سرمایه‌گذاری انگیزه داشته باشد. بودجه و هزینه‌های ما محدود است و با دقت نظر بسیار بالا کار خواهیم کرد.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ چهار شنبه 14 آبان 1393 ] [ 13:42 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 178618
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar